neděle 21. září 2008

Není kde zaparkovat, našel jsem řešení

Jo, Liberec, to bylo město. Naposledy asi za Rakouska. Na co si to hraje dnes? Na Las Vegas? Kolik nás tu žije? Jeden na dva hypemarkety. S podivnou smlouvou v zádech, kterou nelze zrušit, nechceme-li, aby starosta chodil po městě pěšky. Ta bude zrušena, co by relikt totality jedné strany. A abych vzpomenul nezištného Spacia, co nás krmí kovem nechtěných industriálních rádoby soch a letos akváriem dřevní hmoty. Fuj tajbl pod nosem radnice, které kupodivu nesmrdí. Jo peníze nesmrdí a Liberec, město nekorupční, ví kolik musí platit, platit a zase platit.
Dnes jsem obdržel občastník Liberecký zastupitel a nebudete věřit, já myslel, že čtu zprávy z Arkansasu. Samý lump a zloděj koní. Nejhorší je, že jsem se s autory ztotožnil. Tak jak opravdu vypadá Liberec roku 2008, tak mohl vypadat Arkansas v době pistolníků a nemytých nohou. Jen odvážní mohou na start. Začínají předvolební tanečky a chlapi z kraje vijí věnce slibů.
Tak dost o botičkách a o tom, kdo koho z koalice přečůrá. Zatím je klid na loveckých stezkách, dobře spí a tráví obě strany v koalici, spojené jedním zažívacím traktem. Čas ptát se na zbytečnost a četnost nových obchodních center teprve přijde. Kdo bude kupovat stále nové a nové svetříky, co lákadel, kdo to platit bude? Není-li pravda, co nám vyčítají lidé z Indie, Asiaté, z Afriky, že jsme dětmi dekadence,nezřízenosti a ….
Já mám jiné starosti. Není kde, když přijde opravář, zaparkovat. Nedej bože turista! To přijede botičkář v autě městské policie (on může) a sedře nebohého Bělorusa, Estonce z kůže.
Mám geniální nápad. Tam městská rada Kocourkova nemůže. Na vizitku si dám, ne, žádná ulice. Hned vedle adresy, místo ulice GPS: 50 44 22 N,15 OO 52 E. Je to nové, neotřelé a než fiskál protře oči ubrečené, přijdou volby a v nich zastupitelé, nenapapaní andělé. Už žádná městská garda, případně Timur a jeho parta. To blaničtí rytíři s Brunclíkem v čele městské policie budou střežit naše nové zastupitele.

Žádné komentáře: