neděle 8. února 2009

Lakotní lékárníci

 Už mně ti lakotní lékárníci štvou. Je tomu tři roky, co po mně chtěli podpis pod rezoluci, že je MUDr. Rath ožebračuje a že budou muset zavírat. Hahaha. Lékárníci a zavírat! Posuzuji podle inzerátů. Mají platy, že se ostatním o nich může jen zdát a hrdlí se o každý padesátník. Jedna z nejbohatších vrstev společnosti. 
 A je to opět tady. V lékárnách nemají nic jiného na práci, než že pro vás mají nové rezoluce, dopisy. Ochraňte naše třicetikoruny! Kam ony třicetikoruny jdou? Co se za ně v lékárnách zlepšilo za ten rok jejich vybírání? Nevšimnul jsem si ničeho. Zbohatli majiteleé, doufám, že i zaměstnanci, ale ve vztahu k pacientům? Nevím, nezaznamenal jsem.
 Lakota (dodržování regulačních poplatků) určité skupiny našich spoluobčanů je příznačná. Zdá se, že bohatý musí být ještě bohatší, jinak uspokojení nedojde. A pokud se zrovna lékárníci odvolávají na rovnocennost občanů, tak právě tady bych křičel. Opravdu jsou přesvědčeni, že pokud jim nedám 30 korun, pak jejich děti nevystudují? Mně to připadá, jako by milionář klečel u kostela a prosil o milodar. To jsou ty naše pravicové zákony. Bohatým přidat, chudým to po česku „osladit“. Samozřejmě, že nejde o regulační poplatky. Jde o to, zda zákonodárci cítí potřebu nutnosti solidarity mezi bohatými a chudými. Pokud ji necítí, pak se není čemu divit. Prohrané krajské volby, masivní posun voličů doleva. 
 Vážení, probuďte se! Vaši lékárníci by vám měli pustit žilou. Pokud jim obnovíte třicetikorunové odpustky, jsou vašimi na každý způsob. Za prachy uděljí lidi všechno...a lékárníci o něco víc.

Žádné komentáře: