úterý 19. října 2010

Český Šmak

Český Šmak aneb jak mi zhořkla chuť oběda v novém Tescu v centru Liberce.

Nové, čisté, načinčané a přesto už tam dlouho nepůjdu. V 1. patře soutěží o strávníky Asiaté, Češi a nevím, kdo ještě. Nevím, jak se ty světoznámé firmy v megastavbě dolního libereckého náměstí uživí, ale co vím, strávníci „Českého Šmaku“ jim zákazníky a tržby nezvednou. Má zkušenost je zkušeností mnoha dalších, kteří zde chtěli v neděli poobědvat. Na mělkých umělohmotných talířích, které se vám prohýbají v ruce a k tomu umělohmotné příbory… Jen umělohmotný nůž mi během oběda prasknul třikrát. Vidlička se ohýbala jako oštěp. Připadal jsem si opravdu jak v době kamenné. Když jsem si stěžoval, byl mi nabídnut „normální příbor“, za složenou zálohu 20 Kč. Jak bohumilé a zároveň ponižující.
Co se to děje na úrovni služeb nového Tesca v Liberci? Neladný sklad oběda v misce, na kterou bych nedal jídlo ani psovi u boudy. Hned vedle na stejném patře je multikino s cenami 150 a 300 Kč jako v Praze. Za koho nás ti noví kapitalisté mají? Ono skutečně i v Čechách platí, že všechno souvisí se vším. Liberecká radnice se zbavuje podezření z korupce, ale dopady jejich politiky – prodat vše komukoli a nemít nad ničím kontrolu, to nám v Liberci bude kazit život ještě hodně dlouho.

Žádné komentáře: