úterý 23. listopadu 2010

Na hlavu je Jablonec a na srdce Poděbrady

Dámy a pánové, máme-li něco společného, pak jsou to vlasy. Buďme upřímní, péče o ně leze do peněz. Mé zkušenosti s péčí o vlas ve světovém stylu a za český peníz mi garantuje jablonecká provozovna Šmik šmik. Kam člověk přijde, kam strčím hlavu, všude si vás prohlíží a každý by rád zeptal, kdože vám tu hlavu tak krásně upravil. Platí a platit bude, že všude hodnotí, v jaké obuvi jste přišel, jakou máte košili, zda vaše hlava je módně ostříhaná.
Já s tím měl vždy tak trochu potíže. Od mládí jsem trpěl syndromem bílého pláště. Holič evokoval toho nejhoršího dětského lékaře a klapot nůžek a ručního strojku na vlasy mě děsil. O to víc jsem rád, že „šmik-šmik“ už mě nebudí ze sna, ale stal se provozovnou jabloneckých žen, kam jsem zavítal vícekrát a nepřestanu do posledního vlasu.
S věkem si hýčkám onu přirozenou pokrývku hlavy a všímám si, jak vypadám. Trochu to je i tím, že mám mladší přítelkyni a nechci před ní vypadat, však víte, jako kdo. Nemytý a nečesaný, toť průvodní znak bezdomovců, lidí na pokraji společnosti. A právě proto tu je jablonecký Šmik šmik, provozovna, kde nedopustí, aby vám někdo vyčítal, že na sebe nedbáte. V Jablonci sídlící společnost na širokánské třídě, kousíček od centra, kudy dřív jezdívala tramvaj od centra podél přehrady. Tam sídlí Šmik šmik, podle mne to nejlepší v oboru, čím se může Jablonec nad Nisou pochlubit. Odcházím odtud jako vyměněný a finanční kompenzace za poskytnuté služby je dána odvedenou prací, která mě dělá mladší. A proto jsem sem přišel. Jak už bylo řečeno, kdo na sebe dbá, je zodpovědný investor, neboť tahle investice se úročí. Každý si raději popovídá, spolupracuje s někým upraveným.
Tak si prosím zopakujme: na zuby je Thymolin, na prádlo mýdlo s jelenem i jeho vločky a na dámský i pánský vlas jsou tu dvě prímový ženský. Asi jim velí ta, co stříhá mě, paní Janecká. A dělá to parádně, stříhá, fouká, barví a češe, přirozeně i ženský. Také moc pěkně. Viděl jsem odtud vycházet nevěstu, a kdybych nebyl zapřísáhlý starý mládenec, tak pokud by mi tu moji takhle někdo načesal, nemám, co řešit. Shrnu-li to, dá se říct: Šmik šmik má šmrnc. Opět někdo, kdo svou profesi umí…

Žádné komentáře: