čtvrtek 16. srpna 2012

Milý varane,



píši Ti neboť, neboť nejsi na facebooku a je malá pravděpodobnost, že mi odpovíš. Už mám dost těch nekonečných řečí o tom, co je co a co mě baví, s čím jsem zajedno a koho bych zabil, co se mi líbí. Hlava mi nebere, co času jsem dosud ztratil, když jsem si přečetl, jak jsem se ztrapnil a jak hloupě vypadá, když, tak jako já, odepíšeš „na půl huby“, co nejstručněji.
Bože, všechno tu už bylo! Nápravu stylistiky projevu hledal každý kmán, Hus, Chelčický, koho znám si mnohokrát řekl, už bylo dost a je čas postavit se pokroucenému jazyku. Každý za něco bojoval, a tak si myslím, milý varane, až prstíky ovládneš a jazýček přestane být krotký, nic nestojí Ti v cestě – dobudeš svět. Nic nedej na to, že máš malou mozkovicí. Svět je plný těch, co věří na pohádky, co budou křičet sláva, našel nás! je pořád dost.
Varane milý, zlatý, skoro krokodýle tohle máš jistý. Lidská blbost nekonečně kvete a září, jak na podzim listí. Lidé jsou nepoučitelní a slib jim, co chtějí….. Potom tu jsou ti, co jim je všechno jedno, pojídají zrní a trvale vypnuli televizi. Ty si dej hned po snídani. Jejich hluchota a svět jsou schody do kuchyně, kde z nich dobře navaříš. Jsou slepí a půjdou jako ovce rovnou do hrnce.
Varane, varane, dobře jsi uvařil. A teď něco o těch hlučných, co si myslí, že vyhráli. Tlač na ně, ať hodně křičí. Jeden druhého nenávidí, podráží si nohy, lžou a neplní své sliby. Myslí si, že vše mohou, ohání se imunitou a známostmi. Už se žení jen mezi sebou, vyměňují si odpustky, mají drahá auta, polnosti, miliony a milenky. Varane, dravče, tady budou jednou hody! Husiti byli žabaři. Nech si je pořádně vykrmit, a potom, až se nevejdou do kurníku, pozvi řezníky. Jsem k nim přísný. Zrádce a přeběhlíky znám z praxe. Jsou horliví a hodni svého kotce, granulí a vody. Jsou velmi, velmi nebezpeční. Jako vodní vír pohltí a berou všechno. Jsou draví mrchožrouti. Slouží do těla roztrhání a polykají po velkých kouscích.
Svět stojí na konvertitech. Už mi rostou šupiny a byl jsem na plastice. A začala to tak nevinně. Na facebooku. Chtěl jsem depilaci a dostalo se mi odpovědi: Pane, neblbněte, šupiny, to je dnes jak stranická knížka. Pokud chcete žít a dobře se mít vemte na prázdniny šupinatého tvora. Můžete se dočkat povýšení společenského postavení. Není to moc, ale jednou dojde na přepisování dějin. Pak se můžete spolehnout, že tohle nahoře nemohou opomenout a ozdobí vás svatováclavským protektorátním křížem.
Pryč s ateisty, komunisty, demokraty. Nastane konec světa. Škoda, ale ne lidí s varany. Svět dostává nový kabát a bude chtít chlapa s idejemi a žaludkem, co si bude jist, že varani jsou nositeli svobody.

Žádné komentáře: